lørdag 22. august 2009

Ja de er liv i meg, bare ikke heilt motivert måtte brodere på to dåpskjoler og har utsatt de i de lengste laget for maskinen er ikke på mitt lag lenger ...slik er de og ha slike nymotens ting i huse gggr ,men å lage kort er residert mye kjekkere.Så i kveld måtte eg bare lage noe og dette er resultatet. Et veske kort til en som har gebursdag snart ....Har brukt Street Market sin kartong fra Panduro kjøpt i Nordheimsund. På en utflukt i ferien min.
Har pyntet inni med et motiv fra sabbychicpapirskatt, og to tekster fra stempelglede,en fra
KH design.Og en spellbinders en av dei siste nye fleur de lis.
Har og laget en penge lomme med et motiv i.



Her fikk eg en bestilling på et baby kort til en jente, har brukt bazzill kartong og en kakeserviet, stempel fra papir lofte på magen og halve perler på kraggen.


Inni har eg og et stempel og de er fra KH design med en herlig tekst .




Og selvfølgelig bak måtte de være skrytte stempel...Disse body kortene har eg fått ideer fra hobbykroken en gang eg var innom der på handlerunde som kan gjøre deg ganske så tomt i seddleboken ja... hi hi herlig....





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med kommentarer det varmer hjerte.