søndag 7. februar 2010

Så var Søftelands treffet over og eg vant meg en punch ikke verst... pleier ikke å vinne,det var en overraskelse.Utfordringen var rødt,kjærlighet . Dette var korte eg vant med ..Må bare sei at damene som steller til treffet er helt fantastisk.
Måtte bare kjøpe dette stempelet det var så stillig, hobbykroken på laksevåg var der med sine varer mye og bruke pengene på .Og eg har for første gang farget med promaker tusj. Og Linda viste meg hvordan det skulle gjørest ,litt feil papir så det bløde litt, men det hadde Unni som satt ved min side en redning på ho var så elskverdig og gav meg et ark som var til den bruk.:) Og alt blei helt topp.

18 åringen som skulle få dette digger bile og har en slik hjemme da måtte det jo bli slik.


Ha fortsatt en fin søndag og takker for mange fine kommentarer, setter stor pris på det å det varmer om hjerte.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med kommentarer det varmer hjerte.