mandag 5. april 2010

Bursdagskort.

Har fargelagt Izzy med promaker tusj,distress er bra ,men tror at promaker er tingen. Har brukt lilla toner og rosa.Papiret kommer fra prima marketing,blonde har eg brukt glimmermist på, husker ikke hva slags farg eg brukte det er så lenge siden eg laget den. Den har bare lagt der til en brukenes anledning som denne.
Her er et nærbilde av Izzy, kanskje ikke så klart .
Her har eg forsøkt meg på noe som eg fant på en blogg. Akvarellpapir dyttet distress farger på med fargene broken china, weathered wood, faded jeans og en spray flaske med vann, måtte gjøre dette flere ganger.Stemplet noen svirler og en tekst etter det var tørket og noen perler og metall stæsj . Dette bilde er dessverre ikke så klart som det burde være.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med kommentarer det varmer hjerte.