søndag 19. desember 2010

Litt av hvert .






Her kom det jammen noe jule kort og boks. Ett med Magnolia ,ett postkort blei inspirert av stempelgalsverden så  eg måtte jo bare prøve å lage en  og dere kan se mitt resultat . Boksen har eg laget en gang tidligere med make papir. Husker ikke i farten hvor alt eg har brukt til dekorering kommer fra, beklager folkens skal prøve og skjerpe meg er ikke så lett når julen nærmer og eg er på etter skudd. Pakkene er i hvert fall kjøpt så får resten komme som det vil jul blir det allikevel om eg er ferdig eller ikke.


Ønsker alle en GOD JUL og takker dere som har lagt igjen kommentarer det varmer hjerte og er kjempe hyggelig.

2 kommentarer:

  1. Er helt imponert over hva min kjære søster klarer å få til! Hilsen systo....

    SvarSlett
  2. Her var det masse flott.Elsker eskene dine, dei er bare helt fantastiske :-)

    SvarSlett

Koselig med kommentarer det varmer hjerte.