søndag 9. oktober 2011

Vår lille Gabriella blei døpt i dag å eg har laget kort.





Her har eg laget tre kort til barne dåpen i dag.Brette teknikken til boksen var i ett trykk nr.4 vist eg husket riktig.

Ink: Adirondarck espresso,Archival maroon.
Kartong: Bazill hvit ,vanilla, sølv.
Mønsterpapir: Maja design Crea diem, mina venner,
 boksens papir husker eg ikke hvoe den kom fra.
Stempel: Magnolia og ett ukjent motiv, KH design og print fra pc.
Utstanser:Martha S. Magnolia,Spellbinders labels seventeen, Tim Holtz elegant flourishes.
 Kort og Godt,halv perler og sløyfer,kakeserviet 10cm,fjær,stickles star dust,metal pynt.

1 kommentar:

  1. Disse kortene er jo bare sååå flotte :)
    Helt fantastisk med brette boksen under kortet.

    Ha en fantastisk uke :)
    P.S Skal til Sveits i høstferien om 2 uker. Må finne frem litt papir dill til noen LOer så jeg har å kose meg med når jeg har ferie.

    Klem X

    SvarSlett

Koselig med kommentarer det varmer hjerte.