tirsdag 7. august 2012

Ett kort.




Her har eg laget ett bursdags kort på bestilling.
Har brukt ett motiv fra en nettside eg ikke kan huske hvor.
Har brukt Tim Holtz sin Distressed Doily og Matrha Stewart sin punch.
Svertet kantene med distress ink vintage, halv perler. Bazzill vanilla, papir tror eg kommer fra pion "kan være eg tar feil" er en stund siden eg laget korte så det har gått i glemme boken.
Marianne dies, kakeserviett.
To stempel som er North Stamp og Kort og Godt.
Blomster fra prima og metall blomst.
Fjær og blonde,motivet har eg brukt foto lerret og skrive ut på får en fin effekt.



Takker alle som har vert innom min blogg for besøke.


10 kommentarer:

  1. Nydelig kort.Fantastisk fargespill.
    Heidi:)

    SvarSlett
  2. Hei på Deg :)
    Dette kortet er fantastisk nydelig. Kjempe fint med halv måne punching på toppen. Så flott å pynte med fjær, tar nok turen innom igjen for å få ideer til å lage Vintage LO, er ikke så flink til å lage kort så det går nok mest i LO hos meg.
    Håper du har hatt en fin sommer :)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort, den Tim Holtz diesen er så fin. :)

    SvarSlett
  4. Super sødt kort du har lavet.

    SvarSlett
  5. Hei :o)
    Nydelig kort! Herlig motiv, lekre farger - nydelig pyntet :o)
    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  6. Nydelig kort fra deg.
    God helg !!

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  7. Herlige kort du lager. Liker måten du pynter på

    SvarSlett
  8. Dette var virkelig flott!!:)

    SvarSlett

Koselig med kommentarer det varmer hjerte.