søndag 18. oktober 2009

Her er eg igjen med et kort som er en bestilling til en dobbel feiring. Et litt anderledes kort laget til et par som feirer 50 og 60 års dag sammen, har laget kortet slik etter ønske fra giverne. Har brukt gull papir, embrossing på 50 og 60 å på gratulerer med dagen og blomsten , punch MS, sløyfe og en mynt,har markert med blå og en pink farge for og indikere at de er mann og dame.

Inni har eg brukt tekst fra skriv en hilsen.
Ja og så var de litt jul da blått er ikke de eg forbinder med jul da er vist litt treg der. Mannen min var i hjem landet sitt og der kjøpte han engle stempel til meg, måtte jo prøve hvordan de var ..... teksten har eg fra stempelglede. Bling bling og punch MS måtte eg ha på. Kortet er enkelt i blå toner og sølv. Engelene har eg brukt embrossing på og teksten.På panduro hadde dei nisse motivet som eg kjøpte den var jo så fin har brukt tusj på , en rose litt glitter noen blader, stempelglede sin tekst brukte eg embrossing på i gull og noe papir som eg hadde liggende.



1 kommentar:

  1. kjempeflott nissemotiv, kan du ta dette med på treffet, kunne godt tenke meg å låne det litt.....
    ha en fortsatt flott helg
    anne marit

    SvarSlett

Koselig med kommentarer det varmer hjerte.