lørdag 3. oktober 2009

Vi skal ha barnedåp i famillien og farmor har laget noen kort i den annledning. Papir fra Nille, speelbinder,bokstaver som inndikerer at den lille frøkenen får navne Lilli Davida. Dåpsbarnet er fra KHdesign, sløyfe og metall blomster.Barnesko er fra hantverk och hobby og dei er laget med embrossing.MS punsch.Blomster.
Hjørne stempel fra ladybugandfriends som eg har embrossing.Tekst tatt fra boken Skriv en hilsen av Liv Schackt Aure og tatt ut på datamaskinen på akvarell papir.

Her er de brukt punsch og stempel og min skrytte logo.


Dette korte er brukt mye de samme som de over bare litt blomster og skomotivet er stemplet og farget sløyfene, metall sommerfugel,



Dette korte blei bedre og vise at den har en kant med punch bord de har og de over, tekst fra samme bok og hjørnestempel er de samme .




baksiden ser slik ut.
Har og laget et kort som er enkelt med en jente fra hAngler och stAngler ,punsch ,perler ,blomster og blader fra booskut, sløyfebond.







Her har eg og brukt et motiv fra hantverk och hobby, brukt embrossing med gull og burgunder farge, kakeserviet, perler sløyfe dåpsbarnet er med embrossing i samme som motivet, punsch svertet med distressink.







Innsiden.




inni har eg brukt rester fra samme ark som forsiden og tekst fra samme bok, stempel fra KH design tror eg ,perler.









Og bak siden ser slik ut.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med kommentarer det varmer hjerte.