søndag 9. mai 2010

Konfirmasjons kort" bestilling"

Fikk en bestilling på to konfirmant kort, så her var det bare og snu seg rundt og få det unna. Lyset på bildene er ikke helt som eg ønsket meg " går ann og se"Har brukt en metall rose som pynt ,men husker ikke hvor den kom fra....
Derre har sikkert oppdaget at dette har vi sett før, ja med en annen vri på. Papiret på konfirmant kortene har eg brukt fra K E Conpany. litt pynt fra Tim Holtz og bånd kommer fra stoff og stil "tror ikke det er å få kjøpt nå" har kjøpt den for lenge siden ....liker og sy og da kjøper eg mye rare ting som eg og kan bruke til mine kort og.
Når eg var i farta så var det bare og gyve løs på et bursdags kort og. Papir har eg kjøpt på nille.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med kommentarer det varmer hjerte.