torsdag 13. mai 2010

Oppevaring av spellbinders.

Hei alle som titter inn, vil gjerne dele en løsning av spellbinders på ett sted med dere, som dere
ser har eg brukt ett cd etui med plass til 64 stk, alt eg viser her kommer fra Clas Ohlsson.
Her ser dere hvordan det er plassert på magnet tape som er limt på transparent ark som er kuttet slik at den passer til lommen . Det er og plass til de største spellbinderene .
Slik har eg gått fram en klar lomme til cd " må kuttes litt ned"
Har kuttet til klar transparent ark i passe str, " bruk en gammel kniv de nye blir fort slitt av skjæringen" så dere skjønner det ble en ny shoping runde på meg:))))
Her ser dere cd lommen og en rull med magnet tape til og lime på det transparente arket .Slik har eg løst mitt problem på dette, er veldig greit når vi skal på treff og har med oss helle flytte lass :))) Ha en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med kommentarer det varmer hjerte.